Isnin, 9 April 2012

segalanya berubah


~~Berubah segalanya~~

Dahulu akulah intan akulah payung
Aku dipuja
Aku disayang
Aku dirindu
Aku dimanja
Kau bagai tidak betah
Jika aku tiada
Kau bagaikan gelisah jika aku jauh
Kau bagaikan tungau
Sehingga jadi angau

Waima hidupmu semuanya aku

Penuh dinding wall ku
Dengan kata pujanggamu
Penuh dengan madah-madah cintamu
Aku dibuai rasa hanyut
Keasyikan layanan mesramu
Umpamanya mukabuku ini milik kita saja
Selayaknya kau berikan kebahagian itu


Panas mentari itu rupanya tidak ke senja
Bahang panasnya cuma seketika bila mendung berarak dari arah berlawanan
Datang meniupi hatimu
Berbolak balik perasaanmu tika ini
Semakin pudar dan layu kasihmu padaku
Kau berubah segalanya
Bila mana datang cinta baru di hatimu
Aku sudah tidak kau peduli lagi
Hanyut berlalu bersama dedaun kering di kali

Teruslah kau menjadi pemburu cinta

Moga bila kau lelah kau akan tahu harga sebuah persahabatan itu..aku...
Usah kau ingat atau menoleh lagi...
Sayonara...!!!

~♥~ sudah fitrah hidup manusia ingin dicinta dan mencinta

tetapi haruslah berwaspada carilah cinta… cinta yang halal~♥~

~♥~ wanita dan lelaki dicipta saling melengkapi

jagalah perilaku… awasi agar hidup dirahmati~♥~

~♥~ halalnya cinta dua jiwa yang dijalin ikatan pernikahan

dan suburlah kasih berbungalah yang disemai benih keimanan~♥~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan